Găsește un plan potrivit pentru afacerea ta
Lunar
Anual
Business, Pro – 15% discount

Starter
GRATIS
- Maintenance & support 4h/month
- Android mobile up
- Only 1 warehouse
- No Kitting/ Assembly
- 300 orders/month
- 10+ ERP, CRM, eCommerce, and accounting software & more to come
- All features*

Business
€ 79
per utilizator
- Maintenance & support included
- Android mobile up
- Only 1 warehouse
- No Kitting/ Assembly
- Unlimited orders/month
- 10+ ERP, CRM, eCommerce, and accounting software & more to come
- All features*

Pro
€ 99
per utilizator
- Maintenance & support 4h/month
- Android mobile up
- Unlimited warehouses
- Kitting/ Assembly
- 300 orders/month
- 10+ ERP, CRM, eCommerce, and accounting software & more to come
- All features*

Enterprise
Discutați cu echipa noastră de vânzări despre prețuri
- Maintenance & support custom plan
- Android mobile up
- Unlimited warehouses
- Kitting/ Assembly
- 300 orders/month
- 10+ ERP, CRM, eCommerce, and accounting software & more to come
- All features*

Starter
GRATIS
- Maintenance & support 4h/month
- Android mobile up
- Only 1 warehouse
- No Kitting/ Assembly
- 300 orders/month
- 10+ ERP, CRM, eCommerce, and accounting software & more to come
- All features*

Business
€ 67
per utilizator
- Maintenance & support included
- Android mobile up
- Only 1 warehouse
- No Kitting/ Assembly
- Unlimited orders/month
- 10+ ERP, CRM, eCommerce, and accounting software & more to come
- All features*

Pro
€ 84
per utilizator
- Maintenance & support 4h/month
- Android mobile up
- Unlimited warehouses
- Kitting/ Assembly
- 300 orders/month
- 10+ ERP, CRM, eCommerce, and accounting software & more to come
- All features*

Enterprise
Discutați cu echipa noastră de vânzări despre prețuri
- Maintenance & support custom plan
- Android mobile up
- Unlimited warehouses
- Kitting/ Assembly
- 300 orders/month
- 10+ ERP, CRM, eCommerce, and accounting software & more to come
- All features*
Întreținere și asistență
4 ore/lună incluse
Inclus
Inclus
Plan personalizat disponibil
Aplicație mobilă pentru Android
Depozite
Doar 1 depozit
Doar 1 depozit
Număr nelimitat de depozite
Număr nelimitat de depozite
Kitting / Asamblare
Nu
Nu
Comenzi, Clienți, Articole și Operațiuni, Stocare fișiere
300 de comenzi/lună
Nelimitat
Nelimitat
Nelimitat
Integrarea software-ului terților
Peste 10 programe ERP, CRM, comerț electronic, contabilitate și multe altele în viitor
Peste 10 programe ERP, CRM, comerț electronic, contabilitate și multe altele în viitor
Peste 10 programe ERP, CRM, comerț electronic, contabilitate și multe altele în viitor
Peste 10 programe ERP, CRM, comerț electronic, contabilitate și multe altele în viitor
Caracteristici
Toate funcțiile*
Toate funcțiile*
Toate funcțiile*
Toate funcțiile*
Lista completă a funcționalităților:
- Găzduit în cloud - AWS
- Aplicație web
- Drepturi de acces personalizate
- Rapoarte predefinite
- Tipărirea etichetelor articolului
- Etichete personalizate
- Urmărire număr de serie
- Urmărirea numărului de lot
- Urmărirea codului de dată
- Inventar împrumuturi
- Verificare stoc redus pe furnizor
- Produse fără scădere stoc (NDP)
- Importuri/Exporturi CSV
- Rest API
- Conversia unităților de măsură
- Niveluri de stoc min/max
- Automatizari
- Notificări prin e-mail
- Editor de rapoarte personalizate
- Raport de reaprovizionare
- Comenzi de achiziție
- Comenzi de colectare produse
- Borderouri de ambalare
- Raportare programată
Planograma nu se rezumă doar la funcționalități
Vă oferim asistență completă și vă ghidăm în personalizarea celei mai bune soluții de gestionare a depozitului pentru tipul de afacere, dimensiunea companiei și planurile de creștere ale companiei dumneavoastră.
24/7 support
(chat & email)
Manager de cont
dedicat
99.99% uptime în ultimele
12 luni
Responsabili în ceea ce privește securitatea și confidențialitatea
Aplicații mobile iOS + Android
API deschis
24/7 support
(chat & email)
Dedicated account manager
99.99% uptime
the last 12 months
Serious about
security & privacy
iOS + Android
mobile apps
Open API
Explorează întrebările frecvente
Termenul minim al contractului pentru utilizarea Planograma este de 3 luni, care trebuie plătit în avans, împreună cu orice cerințe speciale de configurare, dacă este necesar. Ulterior, abonamentul dvs. va continua pe termen nelimitat până la anulare.
Da, oferim un preț redus pentru abonamentele facturate anual, contractele multianuale și reduceri de preț în funcție de numărul de utilizatori de care aveți nevoie. Abonamentele anuale sunt mai puțin costisitoare pe o perioadă de 12 luni (-15%).
Vă oferim asistență tehnică pentru a vă ajuta să utilizați Planograma. Asistența este oferită pe tot parcursul săptămânii prin e-mail, chat live sau telefonic între orele 9:00 și 18:00 (GMT+2). Acest lucru este absolut gratuit!
Acceptăm toate cardurile de credit importante! Pentru abonamentele noastre anuale și pentru comenzile Enterprise care ating o sumă minimă, acceptăm și transferuri bancare.
Da, permitem importul datelor dumneavoastră existente în sistem. Oferim servicii de import ca parte a planului nostru Enterprise. Contactați-ne și vă vom ajuta cu acest lucru.
„Utilizator” este ceea ce numim pe oricine se conectează la Planograma, fie pe o stație de lucru desktop, fie pe un terminal mobil. În prezent, orice spațiu de lucru Planograma are minimum 3 utilizatori.
Pentru a actualiza Planograma, va trebui să actualizați toți utilizatorii din spațiul dvs. de lucru.
Planograma vă facturează automat la un preț proporțional, în funcție de timpul rămas din ciclul dvs., pentru orice utilizator adăugat.
Poți anula oricând! Când faci asta, planul tău actual va fi valabil până la sfârșitul ciclului de facturare.
Da! Orice organizație care oferă ajutor persoanelor defavorizate, persoanelor cu dizabilități, activiștilor de mediu și altora este eligibilă. Vă rugăm să ne oferiți mai multe detalii aici!