Optimizarea Spatiului

Optimizați fluxurile din depozit și rezolvați problemele de utilizare a spațiului, anterior imposibil de rezolvat, cu ajutorul cartografierii bazate pe inteligență artificială, pentru o creștere cu 90% a satisfacției clienților.

Verificarea inventarului

Urmăriți cu precizie toate produsele, la intrare și la ieșire, pentru o imagine de ansamblu mai informată asupra inventarului. Știți exact unde se află tot inventarul dvs. în lanțul de aprovizionare, la fiecare pas. Vedeți toate unitățile disponibile, plus costurile totale, valoarea de vânzare cu amănuntul și valoarea profitului total pentru verificarea inventarului.

Reaprovizionare

Reduceți costurile și preveniți pierderile cauzate de deteriorarea stocurilor cu notificări automate de reaprovizionare. Optimizați îndeplinirea comenzilor știind exact când și unde aveți nevoie de materiale noi. Obțineți informații în timp real pentru a vă ajuta să ajustați cu ușurință stocul și să creați comenzi de achiziție automate.

Rotația/sortarea stocurilor

Creșteți și reduceți cu ușurință nivelurile stocurilor, sortați și rotiți produsele noi, retururile, daunele etc. Maximizați rentabilitatea investiției în stocuri cu o imagine mai clară asupra tuturor listelor de produse și cerințelor. Știți întotdeauna când să rearanjați comanda, cât să comandați, unde să depozitați și să sortați stocul.

Urmărire loturi și expirare

Randament mai bun al investiției cu urmărire automată și optimizări bazate pe inteligență artificială care vă notifică atunci când produsele se apropie de data expirării. Primiți notificări actualizate ori de câte ori este nevoie să achiziționați stoc nou. Obțineți vizibilitate și informații precise asupra inventarului dvs. pentru o gestionare mai profitabilă a stocului.

Urmărirea numărului de serie

Monitorizați fără efort fiecare produs din depozit și mențineți controlul total asupra inventarului. Urmăriți loturile de stoc, asigurați trasabilitatea fiecărui articol și evitați pierderile. Beneficiați de o vizibilitate detaliată asupra furnizorilor, comenzilor de achiziție, stocului intrat și ieșit, precum și a numerelor de serie. Planograma vă oferă un sistem avansat de urmărire, astfel încât fiecare mișcare a produselor să fie documentată și accesibilă în timp real, optimizând procesele și îmbunătățind eficiența operațională.

Transfer de stocuri

Maximizați productivitatea transferurilor cu urmărirea automată a expedierilor, actualizări ale stocurilor în timp real și reduceți comenzile duplicate. Obțineți viteză și precizie în cadrul procesului lanțului de aprovizionare pentru a oferi experiențe îmbunătățite clienților dvs. cu opțiuni mai rapide de transfer de stocuri. Optimizați cifra de afaceri prin reducerea costurilor de depozitare a stocurilor de siguranță și de transport al stocurilor la nivel de companie.

Scanare cod de bare sau RFID

Obțineți o imagine de ansamblu în timp real asupra localizării, recuperării și contabilizării oricărui lucru care intră sau iese din depozitul afacerii dvs. Eliminați toate erorile care apar inevitabil atunci când datele sunt introduse manual în registrele dvs. Creșteți vizibilitatea inventarului și obțineți o perspectivă mai clară asupra materialelor care intră și ies cu ajutorul soluțiilor de scanare Planograma.

În funcție de tipul afacerii tale, poți adăuga sau integra orice alte funcționalități în Planograma:

Ești gata să începi transformarea digitală?
Programează o demonstrație personalizată cu unul dintre experții noștri în software.

Ready to start your digital transformation?

Book a personalized demo with one of our software experts.

Ai o întrebare sau vrei doar să ne saluți?
Ne-ar plăcea să auzim de tine!