Software de management al depozitului

Supraveghează operațiunile, elimină erorile umane și automatizează procesele pe o singură platformă.
Integrează inteligența artificială și tehnologia cloud în afacerea ta pentru a reduce costurile logistice.

Tabloul de bord

Vizualizezi operațiunile din depozit dintr-o privire. Verifici profitul și marja, afli detalii despre tranzacțiile în curs și primești notificări privind stocurile în timp real. Gestionezi mai multe depozite și conectezi stocurile, retururile, comenzile de vânzare, achizițiile și transferurile cu gestionarea și contabilitatea stocurilor în timp real.

Tehnologie cloud

Folosește o platformă bazată pe cloud care îți permite să accesezi toate datele ușor și în siguranță, de oriunde din lume, direct din browser sau de pe dispozitivul mobil, prin intermediul aplicațiilor noastre dedicate. Răspunzi rapid la cererea în schimbare, gestionezi toate tranzacțiile și obții vizualizări ale inventarului mai precise și scalabile.

Interfață ușor de utilizat

Permiți echipei tale să colaboreze de la distanță prin autentificări separate și interfețe dedicate. Scalezi eficiența organizației și îi ajuți să lucreze mai inteligent, oferindu-le acces la aceleași informații actualizate despre inventar.

Transfer de stocuri fără efort

Îți îmbunătățești fluxurile de lucru și primești stocuri în depozit pe baza comenzilor de achiziție, retururilor sau a oricărui alt document. Coordonezi modificările în timp real cu echipa ta de management al depozitului, indiferent de locație.

Inventar intuitiv

Simplifici gestionarea stocurilor cu numărarea flexibilă și precisă oferită de Planograma. Ai la dispoziție filtre avansate pentru o sortare eficientă a produselor, adaptată perfect nevoilor afacerii tale.

Raportare precisă

Ai acces complet la informații esențiale despre procesele afacerii tale, pentru decizii strategice și eficiență sporită. Obții date precise despre fiecare aspect operațional și le folosești pentru a optimiza performanța și rentabilitatea afacerii tale.

Integrare ușoară

Beneficiezi de integrări complete care te ajută să menții datele consecvente pe toate platformele, cu ajutorul tehnologiei cloud oferite de Planograma. Îți gestionezi afacerea fără întreruperi, folosind soluții complet integrate care îți simplifică procesele și îți cresc eficiența.

Colectare și ambalare

Știi exact unde se află tot inventarul tău în lanțul de aprovizionare, la fiecare pas. Funcțiile Planograma îți oferă control deplin asupra tuturor operațiunilor de intrare și ieșire, astfel încât să gestionezi totul cu precizie și în timp real.

În funcție de tipul afacerii tale, poți adăuga sau integra orice alte funcționalități în Planograma:

Ești gata să începi transformarea digitală?
Programează o demonstrație personalizată cu unul dintre experții noștri în software.

Ai o întrebare sau vrei să vezi un demo?
Te invităm să ne scrii!