Automatizați-vă fluxul de achiziții. Trimiteți cu ușurință cereri de ofertă personalizate către furnizorii dvs. în funcție de nivelurile stocurilor, regulile logistice, previziunile de vânzări sau producție. Gestionați și urmăriți starea comenzilor dvs. de intrare și ieșire și data estimată de livrare a acestora. Stabiliți și implementați metode specifice de reaprovizionare pentru fiecare produs, pe baza strategiilor dvs. de afaceri.
Luați decizii informate bazate pe date centralizate. Acces unic pentru toate detaliile furnizorilor și prețurile produselor. Introducere simplă și transparentă pentru informații actualizate despre furnizori, prin încărcarea foilor de calcul și asocierea furnizorilor cu produsele dvs., conform evidențelor dvs. Optimizați-vă procesele de achiziție urmărind disponibilitatea produselor în stocurile furnizorilor.
Înregistrați, etichetați și sortați fără probleme toate produsele primite. Control automat al calității cu identificare și sortare ușoară a produselor. Mențineți vizibilitate deplină prin urmărirea tuturor expedierilor de stoc și a intrărilor de la furnizorii sau vânzătorii dumneavoastră. Sincronizați descărcarea inventarului comandat în funcție de momentul livrării furnizorului sau de tipul de produs.
Simplificați toate activitățile de depozitare pentru afacerea dvs., fără efort și fără erori umane. Procese de depozitare mai inteligente: importați digital toate listele de produse, furnizori și inventar, precum și referințele, pe baza unor reguli prestabilite. Optimizați și utilizați tot spațiul disponibil în depozit, economisind astfel timp pentru procese mai importante ale afacerii dvs.