Gestionați stocurile, comenzile, depozitele, contabilitatea, îndeplinirea comenzilor, expedierea, achizițiile, furnizorii, POS-ul și CRM-ul, toate într-un singur tablou de bord. Reduceți erorile cauzate de urmărirea manuală și sincronizați informațiile între depozitele din mai multe locații pentru a îmbunătăți eficiența afacerii dumneavoastră.
Obțineți control perpetuu asupra inventarului și vizibilitate completă în mai multe depozite și locații. Acceptați toate comenzile indiferent de moneda de plată sau de originea canalului și transferați stocul între depozite pentru a satisface clienții.
Renunță la foile de calcul și gestionează-ți toate sarcinile și operațiunile în Planograma. Permite sau restricționează accesul la date pentru membrii echipei tale. Integrează toate instrumentele terțe pentru a obține o imagine de ansamblu în timp real asupra costurilor, vânzărilor și marjelor.
Platformă bazată pe cloud vă ajută să accesați toate datele ușor și în siguranță, de oriunde din lume, pe un browser sau dispozitiv mobil, prin intermediul aplicațiilor noastre dedicate. Răspundeți rapid la cererea în schimbare, gestionați toate tranzacțiile și obțineți vizualizări ale inventarului mai precise și scalabile.
Optimizați gestionarea depozitului prin autentificare securizată și interfețe separate, facilitând colaborarea echipelor multiple și de la distanță. Creșteți eficiența operațională, oferind acces instant la informații actualizate despre inventar, pentru decizii rapide și bine fundamentate.
Obține informații detaliate despre fiecare aspect al proceselor afacerii tale și folosește date precise pentru a optimiza eficiența operațională și a lua decizii fundamentate, care îți accelerează creșterea.
Integrări care vă ajuta să vă mențineți date consecvente pe toate platformele cu tehnologia bazată pe cloud a Planograma. Gestionați-vă afacerea fără probleme cu toate soluțiile complet integrate.