Gestionezi stocurile, comenzile, depozitele, contabilitatea, îndeplinirea comenzilor, expedierea, achizițiile, furnizorii, POS-ul și CRM-ul — toate dintr-un singur tablou de bord. Reduci erorile cauzate de urmărirea manuală și sincronizezi informațiile între depozitele din mai multe locații pentru a crește eficiența afacerii tale.
Obții control perpetuu asupra inventarului și vizibilitate completă în toate depozitele și locațiile. Accepți comenzile indiferent de moneda de plată sau de canalul de origine și transferi stocul între depozite pentru a satisface nevoile clienților tăi.
Renunță la foile de calcul și gestionează-ți toate sarcinile și operațiunile în Planograma. Permite sau restricționează accesul la date pentru membrii echipei tale. Integrează toate instrumentele terțe pentru a obține o imagine de ansamblu în timp real asupra costurilor, vânzărilor și marjelor.
Platforma bazată pe cloud îți permite să accesezi toate datele ușor și în siguranță, de oriunde din lume, direct din browser sau de pe dispozitivul mobil, prin aplicațiile noastre dedicate. Răspunzi rapid la cererea în schimbare, gestionezi toate tranzacțiile și obții vizualizări ale inventarului mai precise și scalabile.
Optimizezi gestionarea depozitului prin autentificare securizată și interfețe separate, facilitând colaborarea între echipe multiple și de la distanță. Crești eficiența operațională, având acces instant la informații actualizate despre inventar, pentru decizii rapide și bine fundamentate.
Obții informații detaliate despre fiecare aspect al proceselor din afacerea ta și folosești date precise pentru a optimiza eficiența operațională și a lua decizii fundamentate, care accelerează creșterea.
Beneficiezi de integrări care te ajută să menții datele consecvente pe toate platformele, cu tehnologia bazată pe cloud de la Planograma. Îți gestionezi afacerea fără probleme, folosind soluții complet integrate.