Software de management a stocurilor în retail

Economisiți timp și bani cu un sistem inteligent de management al stocurilor în retail, bazat pe inteligență artificială, pentru a reduce ciclul de venituri cu până la 60%. Creșteți productivitatea și agilitatea operațională, având acces la informații actualizate în timp real despre inventar, comenzi și stocuri.

Inventar centralizat

Gestionați stocurile, comenzile, depozitele, contabilitatea, îndeplinirea comenzilor, expedierea, achizițiile, furnizorii, POS-ul și CRM-ul, toate într-un singur tablou de bord. Reduceți erorile cauzate de urmărirea manuală și sincronizați informațiile între depozitele din mai multe locații pentru a îmbunătăți eficiența afacerii dumneavoastră.

Operațiuni multi-depozit

Obțineți control perpetuu asupra inventarului și vizibilitate completă în mai multe depozite și locații. Acceptați toate comenzile indiferent de moneda de plată sau de originea canalului și transferați stocul între depozite pentru a satisface clienții.

Gestionați finanțele centralizat

Renunță la foile de calcul și gestionează-ți toate sarcinile și operațiunile în Planograma. Permite sau restricționează accesul la date pentru membrii echipei tale. Integrează toate instrumentele terțe pentru a obține o imagine de ansamblu în timp real asupra costurilor, vânzărilor și marjelor.

Tehnologia cloud

Platformă bazată pe cloud vă ajută să accesați toate datele ușor și în siguranță, de oriunde din lume, pe un browser sau dispozitiv mobil, prin intermediul aplicațiilor noastre dedicate. Răspundeți rapid la cererea în schimbare, gestionați toate tranzacțiile și obțineți vizualizări ale inventarului mai precise și scalabile.

Interfață de utilizator prietenoasă

Optimizați gestionarea depozitului prin autentificare securizată și interfețe separate, facilitând colaborarea echipelor multiple și de la distanță. Creșteți eficiența operațională, oferind acces instant la informații actualizate despre inventar, pentru decizii rapide și bine fundamentate.

Raportare precisă

Obține informații detaliate despre fiecare aspect al proceselor afacerii tale și folosește date precise pentru a optimiza eficiența operațională și a lua decizii fundamentate, care îți accelerează creșterea.

Integrare ușoară

Integrări care vă ajuta să vă mențineți date consecvente pe toate platformele cu tehnologia bazată pe cloud a Planograma. Gestionați-vă afacerea fără probleme cu toate soluțiile complet integrate.

În funcție de tipul afacerii tale, poți adăuga sau integra orice alte funcționalități în Planograma:

Ești gata să începi transformarea digitală?
Programează o demonstrație personalizată cu unul dintre experții noștri în software.

Ready to start your digital ransformation?

Book a personalized demo with one of our software experts.

Ai o întrebare sau vrei doar să ne saluți?
Ne-ar plăcea să auzim de tine!